Am back :)

Hej!
Kom hem igår kväll vid 22.20. Började packa upp lite kläder men orkade inte göra allt för att några skulle till tvätten. Fick som vanligt ont i örona och hörde knappt nånting. Nu är jag hemma och är trött, hade träning idag morse. Haha det va inte en lugn träning direkt massa spring övningar-.- Jag har inte tränat sen matchen som va för typ två tre veckor sen. Så lite jobbigt var det.
Ska berätta lite om vad som har hänt de senaste dagarna. I fredags så bowlade vi med några av pappas kompisar. Jag var faktiskt rätt så bra för att vara mig! Fick typ två strike och fem spare, hehe fick tre spare i rad :D
I lördags var vi på bio, vi såg på mission impossible ghost protocol(den fjärde). Den var grym!! Lätt bästa av de fyra filmerna. Ni måste se den men kolla på trean innan ;) Spänande och rolig!
Haha jag och Tia kom lite sen till bion så vi hann inte kolla på de första minuterna. Haha för att vi var hemma hos farmor, vår faster skulle skjutsa oss till bion.
Vi va uppe i övre våningen och min faster frågar min farmor om hon steker nåt i köket för att det lät som det och hon sa nej så hon gick ner och kollade för säkerhetsskull.
Köket regnade, jag är seriöst. Det kom varmt vatten ur taket, precis under badrummet. Rören hade typ sprängt. Så det kom vatten ur olika håll, de försökte ha hinkar men det hjälpte knappt. Men hon ringde rörmokarn och han fixade det på nått sett. Gissar på att de måste riva upp taket?
Bilder från den 12 november
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0