Tja tja bloggen :D

Tjo frään.
Läget med er då? Match i Linköping idag mot Linköping idag. Det var as nice, vi åkte 1klas med pendeln så man fick te och grejer :D
VI förlorade tyvärr med 12 poäng men det var ändå jättebra spelat, det var ju mot seniorer. Några år äldre än oss :P Jaja, imorgon är det ingen match men jag måste plugga som fan. Har jätte mycket att göra som alla andra har. Skolan, skolan, skolan och mer skola-.-
Ska berätta vad som hände förre fredagen.
Det började med att jag fick väldigt svårt att andas inte för att de var jobbigt utan svårt kändes som luftröret hade blivit tunnare eller nånting, sen så blev det typ bulor runt munnen. När det var 20 minuter kvar av träningen och vi körde 5-5 halvplan kände jag att det blev väldigt jobbigt så jag stod vid sidan och typ gick runt och ba shit vad händer med mitt ansikte och typ panik. Mina läppar hade svullnat, ögona och kinder eller hela ansiktet. Visste inte ens vem jag va när jag kollade i spegeln.
Ringde mamma och berättade vad som hade hänt och hon sa att hon kommer. Hon ringde Erik och han sa att hon skulle ringa ambulansen för att det kunde vara farligt.
Efter det så ringde en ambulans mig och frågade massa frågor och sa att de skulle hämta mig utanför hallen.
Så jag gick ut och väntade med Stina och Sara sen så kom massa andra. När jag var i ambulansen så fick jag en spruta, jag tror det var adrenelin och sen fick jag kotocon (stavning?) och sån där slang så man inte behöver sticka mig mer och juste syrgas fick jag i näsan :P
När vi var framme vid Astrid stod mi madre utanför, haha hon ba OMG :O.
Efter det så gick jag in till ett rum med sjuksköterskor och grejer och jag fick nån grej som gjorde så att jag blev trött och jag fick dropp. Efter det så fick jag ligga och vänta i observation rummet med Bruno, han hade fått hjärnskakning.
Typ en timme efter så sa de att jag skulle bli inlagd om nånting mer hände. Ett ord DRAMA!!!
Orkar inte förklara vad som hände nästa dag men jag fick åka hem iallafall :D
Jag fick en kraftig allergi reaktion och jag är inte allergisk mot nånting men jag ska göra pricktest på torsdag så då får vi reda vad jag är allergisk mot om jag ens är det?
Hejdå
Puss :love: <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0