Sara 57-7 xD

Tjo lääns xD
Idag morgonen så åkte jag jag köpte äppel juice för att Nala villle ha. Hon är sjuk och det var typ det enda hon ville ha. Så jag var så snäll och handlade det!! :)
Hon är väldigt sjuk, feber och grejer, de fick till och med åka in på sjukhus. Tur att hon är hemma nu.
Sen så när jag kom hem så var jag hemma en liten stund sen så åkte jag till hallen. Haha mötte Sara 1 mot 1. Jag vann med 57-7! :D
Vi var med på 2 ball, vi kom till kvartsfinal men sen så förlorade vi xD
Haha jag satte typ 8 skott i raken på elbow, haha jag är lite förvånad, jag sätter de aldrig de därifrån men i did it :)
Men andra gången så satte jag typ 2 :P Det var nog därför vi förlorade...
Efter "Öppet hus" så var det träning och efter träningen så åkte jag in till stan och gjorde en grej ;)
Lägger ut en gammal bild! (HAHA hatar klänningen!!)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0