Haha helvetet har börjat ;)

Tja tja bloggen! :D
Har varit lite upptagen och pluggat till ett kemi prov. Väldigt svårt ämne!! :P Hade provet idag, tror faktikst att det gick bra :D
Hade ett bra sportlov!! xD
Gud jag är så dum. Hehe tappade bort mitt mobilskall-.- Jag vet inte hur men den är borta. Det betyder att jag måste köpa en ny!! Ohhh-.- Haha den var typ lös under träningen men satte inte inte fast den! Jag har nog tappat den men frågan är vart!
Gud vad många det är inloggad på fb :O 85 st! Haha men de flesta loggar in på kvällen ;)
Jeansen jag köpte :)
Haha så ler Nala när jag säger att hon ska le xD
....
Men nu måste jag plugga till matte provet-.-
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0