Something borrowed och kung fu panda 2

Hejhej!
Igår eftermiddag så var jag med Lisa, först åt vi middag haha det blev donken, sen så blev det bio. Vi kollade på en film som hette something borrowed. Handlar om två bästa kompisar  en tjej ska gifta sig men den andra bästa kompisen gillar hennes fästmö och han gillar henne också, ett ord DRAMA!! :) Men den var rätt så bra ändå!
Haha idag så ville Nala gå på bio och hon ville se kung fu panda 2. Så vi gjorde det xD Bio två gånger i sträck. Imorse gick jag ut och joggade lite :P Jag ska typ jogga hela veckan sen så tränar jag inte i England ;) Smart jag är!
Nala fick sin biobiljet när hon har hos doktorn och skulle ta blodprov-.- Sen när fick man en biobiljet? :O
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

HMMM du fick en biobiljett av mig för ett par veckor sedan !!

2011-06-19 @ 11:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0