Haha alltid lika kul och prata med Jessica xD

Tjo!
Tränade idag morse sen så åkte jag och morsan till Spånga station och handlade lite. Köpte jättegoda JORDGUBBAR!! Mums! Sen så efter det så skulle hon åka till jobbet och jag åkte till HM och köpte ett par saker.
När jag kom hem så skulle jag göra runda bollar av bröd som min mamma hade jäst, haha men det blev inte bollar blev typ jag vet inte vad men långt från runda bollar. Haha det var kletigt väldigt kletigt ;) Haha men brödet blev jättegott!!
Sen så kom Bea, hon åt middag och grejer.
Pratat med Jessica också haha så kul det är att prata med henne xD och nu ska jag gå och borsta tändera!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0