Hejhej. Iförigår så var jag med jessica :...

Hejhej. Iförigår så var jag med jessica :) På morgonen så tränade jag sen så åkte jag till Jessica. Vi kollade lite på tv sen så åkte vi till kista och hämtade biljeterna. Vi skulle kolla på bio. Men det va några timmar kvar så vi kollade lite på olika affärer sen så gick vi och åt. Jag köpte en snygg tröja från new yorker haha jag provade också världens fulaste klänning från lanvin eller vad den nu heter:) filmen hette the three next day, den va lite långtråkig!! Hehe men så åkte vi hem till henne. Jag skulle sova över där. Sen så nästa dag så ville mamma att jag skulle hjälpa till på restaurangen... Så jag åkte ditt efter några timmar. Igår så skulle jag egentligen köpa skor men det blev inte så. Nala, Erik och mamma va på andys lekland. Man kan leka där o grejer... Mamma ville att jag skulle åka o va med Nala. Jag sa okej okej och åkte ditt. Idag har jag skottat snö-.- det var väldigt mycket snö i trädgården!! Efter det så åkte jag på skojakt. Nu är jag ett par skor rikare xD Köpte fett snygga pumps:) och nu ska jag till restaurangen! Hejdå. Puss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0