-50 -.-

Hej!
Glömde säga. Att jag tappade 50 spänn igår-.- Asså gud hur lyckas man? :P
Igår var det ingen träning. För att vi spelade SM hela helgen. Men istället så kunde man gå och kolla på match. Stockholm- LF. Jag tror att LF vann :) Men jag gick inte. Pluggade istället :P Så nu är jag typ klar med alla läxor. Det är väldigt NICEEE!! Nu håller jag på och VIRKAR!! Inte STICKAR!! Hur svårt kan det va och fatta egentligen? xD Alla säger stickar...
Yes imorgon så har vi likabehandlingsdag!
Det där är en VIRKNINGS NÅL! Man använder bara en och det är en krok.
Det där är STICKOR! Man använder två och de är helt raka! Ingen krok!
Ser ni skillnaden nu eller? Haha :D
NU ska jag gå och VIRKA lite och inte STCIKA!!

Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Aha du menar att du ska sticka och virka ;-)

2011-01-26 @ 18:25:53
Kenneth

Aha du menar att du ska sticka och virka ;-)

2011-01-26 @ 18:27:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0