Halleluja!

Tjatja!
För en vecka fick jag en allergisk reaktion igen :P Haha det började under typ slutet av andra perioden. Jag hade glömt medicinen jag skulle ta om jag fick den så, Kenneth fick fick ringa mamma som skulle ha med sig den. Vi gick ut och väntade och väntade och desto längre tid det tog blev det värre och värre. När mamma kom, fick jag den lila tabletten som hjälpte inte ett skit xD. Det blev typ svårare att andas så mamma ringde ambulansen som hämtade mig typ halvvägs eller nåt. Jag blev inlagd och vi vet fortfarande inte vad det är. Precis som förra gången men för den här gången måste jag undvika att äta vete. Om jag gör det måste jag vänta 4 timmar innan jag tränar sen så var nånting om efter jag tränat, kommer inte ihåg. Och den här gången fick jag en kit som jag måste ha med mig överallt. Snart är det match mot samma lag! :)
Sista helgen jag säljer AFTOBLADET!!! OH PRAISE JESUS!!! :D
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Åh Jag slipper köpa Aftonbladet.

Vilken julklapp :-)))

2011-12-19 @ 22:00:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0