ENGLAND!!

TJO bree!!
Glomde blogga att jag skulle till England. Till Mi Padre :)
Mmm maste kolla pa mina gamla inlagg for att se hur lange sen det va jag bloggade. Haha det va typ tre veckor sen XD. Aja orkar inte beratta om vad jag gjorde for tva veckor sen...
Jag har iallafall jullov som de flesta har. Ratt sa nojd med mina betyg. I julklapp fick jag skor, nyckelring, pengar, parfym och shorts. Sen sa kommer jag nog fa lite mer nar jag kommer hem :) Nice! Aker hem pa mandag, nasta ar :D Det kanske blir lite svart att lasa for att det inte finns a,a och o med prickar ;)
Idag kvall ska vi bowla lite. Kul! Juste har shoppat lite. Tva blusar, leggins, linnen, en brun vaska och strumpor och imorgon ska vi tydligen shoppa lite mer.
 En bild fran Litauen tagen av Fia :)

GOTT NYTT AR GOTT FOLK! Kommmer nog inte blogga tills jag kommer hem



Hejda



Puss<33 :love:



Kommentarer
Kenneth

Roligt att höra i från dig.

Ha en trevlig resa hem :-)

2012-01-01 @ 17:22:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0