Tjabba!

Hejhej!
YEEESSS åker imorgon! Super glad :D Haha är så himla taggad. Igår så hjälpte jag mamma i restaurangen, handlade och grejer :P Juste sen så kom Kenneth och lämnade hörlurar för mobilen och jag ladda ner massa appar till mobilen :D Jag försökte packa men det gick väl bra....
Haha idag vaxade jag armhålorna för första gången xD HAHA min mamma ville det så jag ba why not? -.-
Haha det gjorde ont! Det var u första gången, haha jag grät inte eller skrek xD
Efter det så åkte vi hem. Packade lite till sen så cycklade jag och Nala och köpte lite grejer inför imorgon :P Men Nala ville åka tillbaks när vi typ var halvvägs så jag fick följa med henne hem sen så cykla själv och köpa grejerna.
Har gjort matsäck för imorgon det blev pasta med bacon,brocolli och fetaost! Det blev gött :D
Men nu orkar jag inte skriva  längre! Ses om typ 10 dagar ;) Gud måste ju säga till de som inte ska med att det är verkligen synd att ni inte kommer ni missar så mycket träning och SÅÅÅ mycket roliga saker. Haha har så himla roliga minnen från förra året att jag inte ens kommer ihåg hälften ;) :D Ville bara påpeka det!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
kenneth

Hoppas du får JÄTTEKUL på basketlägret !

2011-08-05 @ 14:51:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0