Tja!

Hej igen..
I fredags kom min mammas present fån Kina. Den var väldigt sen! Haha min mammas födelsedag är 3 juni men hon fick sin i fredag mer än tre månader :P Det skulle varit en sen present men inte tre månader max typ 2 veckor efter hennes födelsedag men nää. Jag köpte ett iphone skal i typ lila! Den är lite bling bling precis det mi madre gillar ;)
Så jag fick en lapp där det stod att jag kunde hämta den i coop nära. Så jag cycklade ditt med ett leende och de ba "nej det har inte kommit än men kom klockan 4 så borde den vara här" och cyklade hem sur. Haha, en timme efter så cyklade jag tillbaks och då var den där.
Var bara hemma hela den kvällen. Tror at Bea kom...
Igår sålde jag ju tidningar så fick gå upp 06.30 för att jag måste lägga tidningar som jag ska retunera vid dörren sen så kommer de nån gång och hämtar de och lämnar nya tidningar. Gick sådär. Haha sålde 7/15 aftonbladet och 4/10 bilagor. Sen så efter typ två timmar orkade jag inte med att alla sa NEJ TACK-.- SÅ åkte hem. Juste hjälpte mamma i restaurangen igår. Idag har jag också sålt tidningar. Gick värre 6 tidningar och 1 bilaga-.- Orkar inte berätta vad jag har gjort mer :P
Aja nu ska jag ner :P
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0