Min mobil är knas!

Tja!
Igår var jag ute och sålde tidningar, haha sålde 6 tidningar och 4 bilagor xD Fortfarande dåligt men bättre än ingenting eller?
Aja idag började första träningen i punkten kolckan 09.00 och vi var bara 3 personer, alla andra är bortresta, men imorgon så kommer det lite fler :)
Träningen var inte så jobbig sen så efter träningen åkte jag hem sen. Några timmar efter så kom Kenneth. Jag får låna hans mobil, en mobil som är ännu bättre än min xD Samsung galaxy i......
Så han hjälpte mig instrallera den och grejer. Nu ska jag berätta vad som är problemet med MIN mobil.
Skalet lossnar hela tiden, jag kan inte låsa upp den genom att trycka på skärmen utan måste låsa upp den från sidan, kan inte komma åt menyn, kontakter och knappsats, om jag trycker på nånting så händer ingenting eller om jag trycker nånting så kommer det upp nånting annat som inte ksulle komma upp och sist men inte minst minneskortet måste få hjälp av papper så att den inte lossnar. Så om jag inte har papper så funkar inte minneskortet (inte ett helt papper bara lite så den fastnar i hålet). Yepp det var typ allt må tro. Jävla mobil nu måste jag köpa en ny! Men då måste jag spara pengar-.- Bläää jag vill ha en iphone 4 eller den nya som kommer ut. Haha men det kommer jag aldrig få så jag kan nog drömma vidare. Eller en moppe, haha som sagt jag kan drömma vidare xD
Hehe håller på att baka kladdkaka mums! OCH nu ska jag gå ner och först töma disken sen så äta min goda kladdkaka! ;)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0