INLÅST!!

Haha blev inlåst idag på toa xD Haha låste dörren sen så kunde jag inte komma ut, nyckeln bara snurrade runt, runt och runt. Haha höll fan och få klaustrofobi nä skoja bara men lite panik fick jag :P
Jag stod och bankade på dörren och skrek typ "NALA HJÄLP" (trodde Nala skulle höra men hon kom efter Erik och mamma) och "JAG ÄR INLÅST". Haha skickade sms till mamma xD "hjälp jag är inlåst" det hjälpte inte men sen så kom Erik. Haha gav de nyckeln så de fick pröva på utsidan men det funkade inte heller. Prövade hundrade gånger!! Nala sötis började gråta, haha mamma ba "vrf gråter du, det är Serah som är inlåst" eller nånting sånt.
Erik fick bända dörren då kom jag ut, vilken lättnad xD
Nu ska jag gå och lägga mig, det kommer göra så himla ont och lägga mig för att flätorna är så himla HÅRDA!!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Baby Girl

Pole love all went well My baby girk keep smiling

2011-08-28 @ 19:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0