Haha powerwalka xD

Tja!
Det inte ignet fel med mitt finger har bara en mjukdelsskada :P
Efter vi hade kollat upp det där hjälpte jag mamma med att handla lite grejer till restaurangen. Efter det så var jag hemma och väntade till nästa träning. Det gör ont när jag dribblar och grejer men jag KÄMPAR!!! xD Haha.
Laget hade typ snackat om att de skulle hem till Alex efter andra träningen och kolla på film, visste det inte för att jag var ju inte med på första träningen. Men Gunesh berättade och jag ba ah visst liksom. Aja åkte hem och duschade och typ nån halvtimme efter åkte jag till Bromma plan och träffade Stina och Sofia. Vi skulle hyra film (hur många lingon finns det i världen) men den den filmen vi skulle hyra fanns inte så vi tog en annan film, den hette roomate sen så när vi skulle hyra den så behöve man leg-.- och ingen av oss hade med sig det. Oh lång histora orkar inte berätta men vi kunde inte hyra en film.
VI gick till ica och köpte chips. Bussen skulle typ komma om 25 minuter så vi gick en station. Tillslut kom bussen och vi hade typ åkt en station och Stina ba det nästa (nånting sånt) så jag track på knappen. Haha men det var fel men vi gick av ändå-.- Så vi gick väldigt länge sen så sa jag att det typ var till höger men det var fel så vi gick runt ..... sen så kom vi fram typ efter en halvtimme eller mer. Haha de andra hade redan börjat kolla på en film. Jag gick efter ca en halvtimme, haha annars skulle jag vara hemma sent och vi hade ju träning på morgonen.
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att träna och joggat :P
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0