Min helg-.-

Hejhej!
Guud vilken helg jag har. Lyssna nogAAA!!
Idag så vaknar jag klockan 7 för att jag ska lämna matchställ klockan 9 eller lite innan, men jag får skjuts ditt :)
Sen så åker jag hem sen så typ en timme senare så måste jag åka till vällingby igen-.- för att jag ska få skjuts till utvecklingsmatch. Jag fick spelade den matchen :P
Sen så vet jag inte hur jag ska komma hem men min coach sa att jag skulle komma iallafall och att typ kommer få skjuts till Brommaplan.
Sen så måste jag göra mig i ordning för tjejmiddag! Jag jag måste vara hemma förre 16:51
Men jag tror jag hinner.
Imorgon så har jag två matcher. Allstar och kvartesrslaget.
Efter varandra också :D
Sen så måste jag hinna plugga lite!! Lite jag menar rätt så mycket ;)
Gårdagens outfit
Leggins- Hm
Linne- Gina
Kjol- Birminham
Kofta- Hm
Top- No ideaaaa...



Heheh en liten konstig bild!
Hejdå
Puss<33


Kommentarer
Kenneth

LYCKA TILL PÅ MATCHERNA !

GO SERAH GO

2010-10-23 @ 09:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0