/Jessica

Hej bloggen ! Igår så gick jag och Serah på överraskningsfest i Hagalund! Skitkul!
Först så kom Serah hem till mig och gick och köpte present.. VI köpte chocklad :) Tryfflar, Vit chocklad, mörk choklad och massa saker xD
Sen så åkte vi hem till mig och jag packade lite saker. Jag skulle sova över hos henne!
Sen så åkte vi till festen men vi fick typ vänta i en timme för att alla inte var där. Men när NÄSTAN alla var där så gick vi ut. Vi väntade på Angel, Bruno(min brosa), och Bruno(brunos pappa) på att komma ner. Bruno (brunos pappa) blev lite chockad ;) Men han visste ju inte han trodde bara att vi skulle ut på middag men istället blev det värsta FIESTAN!!
Vi åt mat som Serah mamma lagade. SKIT GOOOTTT ASSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!
Sen så var det massa shower. T.e.x magdansöser och massa andra roliga människor xD
Men det var roligt. Sen så tog vi taxi hem till Serah.
Jag vaknade mitt i natten för att Jesper ringde mig. HAHAH men ni känner inte honom så peace out!
Love Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0