Hahah Helena kommer du ihåg efter träningen xD?

Hejhej!
Hahah gud vad roligt det var efter träningen :)
Jag skulle till restaurangen för att hämta Nala. För att ingen kunde ta hand om henne... venne vad de gjorde men jag åkte och hämtade henne.
Jag och Helena åkte tillsamans en bit. Det var en gubbe en väldigt full gubbe xD
Hahah vi är i råcksta eller de säger råcksta. Han ba: "Råcksta, råcksta, vart fan är jag? det var här jesus föddes, ah det var här jesus föddes.."
Hahahah jag började asgarva! Och sen var det två killar som kom. De ba ja, har du sprit man kan ha och bla bla bla. Gubben sa ja och började prata. En av killarna frågade gubben vart han bodde. Gubben svarade typ svea damen, jag är KUNG I DAMMEN xD
Han sa så..
När jag var vid alvik skulle han typ ha en rökpaus så han gick ut sen så åkte t-bannan och han hade glömt typ två flaskor sprit xD Fett synd.
Hahah det var roligt men han var rätt så skum!!
Dagens outfit
Kofta- Blackeshoppen eller vad den heter xD
Leggins- Lindex
Linne- Lindex
Söötis :) 



Hejdå



Puss<33 :love:


Kommentarer
Helena

Omg hahahaha det var kul!! :D <3

2010-10-10 @ 10:34:25
Helena

Omg hahahah det var kul! :D <3

2010-10-10 @ 10:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0