Skala banan. Eller rättare sagt skala matbanan....

Hejheeeeeeeeeeeeeej!
Har jobbat i resturangen idag :) Det gick bra. Fick skala  lite matbananer.... Det går inte att skala som vanliga bananer!!!
Sen så åkte jag till skolan och lämnade pengarna...
Hahha hittade ett gammalt inlägg från förra året ;)

Idag har jag varit i skolan,det var inte så kul för att jag glömde min skåp nyckel så jag fick låna med min kompis.
Så jag fick inte tag på min basketboll och inte på mina idrottskläder det sög för att jag brukar aldrig glömma,men aja sånt är livet.
Äntligen har vi fått tider för utvecklingssamtal **** man blir så glad eller kanske inte men vi har inte fått våra bedömningar än förutom svenska jag fick godkänt kan man säga.
Men nu ska jag kolla lite på skolwebben enligt magistern ska våra bedömningar stå där!?
Jag var på MVP fest också det var kul.
Jag satt brevid E.... (Emelie)det e så roligt att sitta med henne för att vi blir eee vad kan man säga rädda när de säger flickor haha men tillslut sa de vem som blev o det blev J.....,(Julia)G....(Gunesh), o A...... (Alexandra)grattis för de jag fick inget men det gör inget ska göra mitt bästa nästa säsong!!
Det blev godisregn som vanligt jag fick mest klubbor som jag inte har ätit än jag e lite osäker men jag sparar det för ett nödfall XD

Hahah jag gjorde mitt bästa och och vann mvp ;)

Imorgon är det skola-.- Pallar inte... Men snart är det sommarlov :P
Ohh måste byta låtar på ipoden. Jag håller på att bli galen. Im yours-.- shieet asså!!



Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0