Lite bilder från Götet ;)

Hejhej!
Här kommer lite bilder!
Haha vi skulle till matchen :)
Balder :thumbup:
Vickan<3
Haha min pedo<33 ;)
Olivia, Alex och Gunesh :D
Emelie :D <3
Haha sööt Olivia och Alex :P
Olivia blir så söt på bilderna :P <3
Gunesh sööt<33
Gunesh. Haha TRE styckna plattar hennes hår :O :D Det gick väldigt fort <3
Toure :) <3
Haha från vänster så sitter Noelia, Linna, Olivia och Lollo :D <3 Haha bilden är lite snurrig. Men den var inte direkt still när jag tog den...
Haha vi åkte balder :D Jag blev bäst ;)
Haha bästa :P
Olivia! <3 :)
Stora bussknappar de hade i bussarna..
Hanna gullig. Jag satt brevid henne. Det gjorde jag förra året också ;) <33
Haha jag tror vi kollade på rataollie (STAVNING??) Haha hon gillade filmen!
Victoria ;( Tråkmåns!! <3

Stina och Lollo :P <33
Lite suddigt. Men p95 killarna lyssnade på en låt. Typ "put your hands up in the air....." Haha men det såg väldigt roligt ut när de gjorde det!
 Vår fina pokal!!! Så snygg asså!!! :D

Jupp alla basketbilderna som jag tog!

Det var skit roligt!! Längatr

 

 

Hejdå

 

 

Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0