Aja skit dit :D

Tjena!
Vi fick sluta tidigare på profiltiden så jag Natasha och Jessica köpte lite fika och gick till skolgården sen :P
Haha. Men vi visste inte vart vi skulle :S
Så det blev skolgården. Hahah det var jättekul. Jag och Jessica. Guud asså. :P :love:
Vi skojade rätt mycket. Hahah jag skvätte vatten på henne.*Host host men dt var inte meningen. Hahah
Jag hade kul.

När jag bytte om i omklädningsrummet. Så ringer Jessica mig. Och ba jag ska till London och kolla på Rihannas konser.Jag skällde ut henne först sen så... :P Men jag krm inte se henne på 10 dagar så. Ah undrar inte på ;)

Men kommer sakna henne. Det blir tråkigt i skolan dååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Hejdå

 

 

Puss<33



Kommentarer
jessica

kommer sakna dig med SÖÖÖTIZZ vi kommer va as glada att se varann sen ... man behöver längta ibland... puuuuuuuuusss kraaaaam

2010-05-06 @ 21:20:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0