Har en massa att berätta-.-

Hejhej!
Har pluggat klart. Ska snart duscha och göra mig i ordning för att lägga mig. Jag börjar 8 imorgon. Guud vad det är hemskt!
Igår så hade vi fystest. På träningen vi skulle göra. 60 armhävningar,60 sit ups, 60 rygglift, 60 upphopp, 30 knä böjningar och 30 tå övningar. Det var lite jobbigt.
Sen vid slutet skulle man göra en jobbig övning. Man skulle först springa till en kon. Slajda(stavning?) till nästa kon sen slajda igen sen så springa så fort så möjligt in i mål. Och Petra tog tid. Jag fick faktiskt bra tid.
Har ni smakat den nya smaken på tuggummin. Jordgubb och banan. Hahah det låter inte så gott men det är faktiskt gott. Köpte det idag. Hmm det var gott :D Hahha
Imorgon är det träning.
 Vårt underbara fina lag :D <33333333333333333 Hahah hundra hjärtan-.-`




Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0