What a day

Hejhej!
Har varit men Nala och varit i restaurangen.
Mamma och Erik skulle typ måla nåt i köket i resturangen . Så jag fick vara med Nala medans. Så först så åt vi frukost. Sen så gick vi ut och gungade och när vi var nästan där så ville hon ha sin mobil(sin leksaks mobil)-.-
Så vi gick tillbaka sen så gick vi och gungade sen. Gungade rätt länge sen så gick vi hem. Jag och Nala gjorde våfflor för lunch :P Mums. Efter det så kollade vi på film. Sen så gick vi ut och skulle tömma polen(inte en riktig, en sån dära som man blåser) så vi försökte tömma den men det gick inte så bra. Så jag hämtade en bunke och Nala hade en plastkopp. Så vi tömde rätt mycket.. Det var nästan tomt när jag vände på det. Jag skulle tvätta den! Det var så äckligt. Massa gräs och pollen så jag sprutade lite vatten och sånt.
Nu är den ren och tom :D Stolt!! Hahah.
När Erik kom hem så kunde jag åka till resturangen men Nala började gråta och ville följa med. Så hon fick göra det. Sen så var vi i resturangen och vi lekte och massa saker. Och nu ska jag lägga Nala-.-
Hejdå
Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Jag tycker du är jätteduktig som ställer upp och tar hand om Nala !!

2010-06-06 @ 18:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0