Ska bara prova en sak

Hejhej!
Här kommer lite bilder från igår!
Alltså skolavslutningen!
Mikaela, Jessica och jag :)
Jennifer, Jessica och jag <3
Sara och jag :)
Samma:D <3Mikaela, Jag och Jessica :) group hug <3
Hahah!
Hahah synd attt vi inte hade en riktig pistol XD Skoja!
Ah...
Jag är bara så HET! Hahah skoja!
Mikaelas, Loves, Natashas och mina
Påväg till liljanskogen
FJORTIZZZAR!!!!!!
Vi är bäst :P
Daniel och me.
Hahha det är rätt många bilder på mig :D
Moa, Mikaela, Jessica, Jag och Vanessa.
Hahah jag har typ min mobil på varje bild :P
....
Min klass<33 Sista fotot på hela våra klass :(
Här kommer lite andra bilder från i förigår.
Heheh ja. Heheh vi hoppade som ni ser :D Hahah Daniels min roligaste!
Haha Saron!
Puss på dig Sara <3
Vi hade grymt tråkigt på håltimmen. Men vi tog bilder :P
Peace!
<3
Hahah så himla skön bild asså!
Hahah superhjältar :D
Ni får lite picture flow :P
That`s me
Hahah Jessicas min. SKön!
Jag och Mikaela hoppas högst ;)
Driv bild!
Hahah
Hahah det är det ställe bakom våra fingrar. Men säger inte vad det är för ställe :P
Sitter hemma och chillar. Ska kanske till hallen sen och vara med Amanda och Sara?
GUUUD VAD SKÖNT MED SOMMARLOVVVVV JAOWWWWWWWWWWW :D :P
Jupp nu har ni fått massa bilder?
Nöjda nu?? Ni borde :D
Hejdå
Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Jättebra bilder !

Hoppas du får ett skönt sommarlov !

2010-06-11 @ 17:59:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0