Måndag...

Hej!
Jag hade ingen tid att skriva igår. Upptagen!
Igår slutade jag 15.40(men vi skulle ha slutat 15.45) vi kollade på en film. Och det var lite kvar men alla gick :D
Jag gick hem efter, och bakade en kladdkaka. Vi ska ha fika på matten :) Trevligt. Sista matte lektionen :D
Efter jag bakat kladdkakan så åkte jag till träningen. Vi har lite ändrade träningsrider!
T.ex igår så hade träning började 19.15-20.00 med fys och 20.00-21.15 så är det vanlig träning. Med f95
Och på torsdag så är det 17.00-17.45 fys. Och 17.45- 19.99 träning med f95
Fredag 17.45 till 19.00 med f96
Men det är typ nån topcoach. Väntaaaaaa

Det är med stor glädje vi kan meddela att Stefan Pettersson fr.o.m nästa vecka kommer att börja arbeta som coach och talangutvecklare i Blackeberg.

I år kommer han att arbeta med våra talanger på herrsidan och coacha Herrlaget, HU18 och HU15 för att höja nivån på vår verksamhet ytterligare och förbereda våra spelare för spel på högre nivå.

Vi är enormt nöjda med att knyta till oss en sån meriterad och engagerad coach som Stefan och ser med stor spänning fram emot att få ta del av hans kunskaper. Med sin personlighet och utåtriktade stil kommer han att passa in perfekt i vår förening.

Han är en omtyckt och duktig tränare som kan ställa krav och motivera spelare till att jobba hårt för att ta nästa steg samt nå sin fulla potential. Han är inte heller rädd för att låta yngre spelare få chansen eller spela runt laget vilket han visat och som vi värdesätter högt.

 

Ah hans kunskaper.....

Det är typ 2 veckor så typ nästa vecka är det normal träning?? Är inte säker

Men iallafall här kommer lite bilder.

Hahah. Nala har flättat håret

 

 

 

Hejdå

 

 

Puss<33 :love:

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0