Lite bilder!

Hejsan!
Skolan idag :) Skön skoldag faktiskt. SÅ himla varmt bara.
Träning idag. Hahha hade fys idag :P
Om en vecka så är det bye year 7 hello year 8 :S Ehhhh.
Weird men aja. Vi slutar skolan om PRECIS en VECKA!!!
Hahah det är solen. Men jag hade så tråkigt. Det kan ni nog fatta om jag tar kort på solen-.- :P
Hahah den är ju lite stark när man kollar på den. Så tänk er hur stark den är när man kollar :S
Hahah en närbild på en ekorre :P ekorre brukar ju springa iväg om man kommer för nära men jag var så snäll så att den ville vara nära mig :D HAHAHAH
Naaw sööt. EN älg och älgungar
Sälar. De tvättade så det var inte så mycket vatten.
Eh ah den var väldigt vacker! <3
Hahah!
Dagens outfit
Kjol- Birmingham
Linne- Gina
Tröja- Fick den
Leggins- Hm
Blackeberg kofta- Ah köpte den... men fick de av coachen :P



Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0