Im home!

Hejhej!
Jag är hemma nu.
Eller jag har varit det rätt länge.
Det var kul i djurönäset :) Nu får ni många bilder :)
Schteckaren asså!! Haha hon sover :P
Stero anläggningen i båten var rätt najs!
Andra högtalaren
Så såg kortet ut.
Heheh det gick inte så bra på att ta kort. Det var rätt mörkt..
Badrummet
Lite suddigt..
Rummet.. Det är kväll så?
Men orkar inte lägga all bilder på ordning!
EN bild på mig. Midsommar dagen :)
Den klänningen hade jag på mig :)
Jag och mamma.
Hahah outfit för att åka båt..
.....
Hahah Nala hade kul i lekrummet
Nala älskar sin räv asså!! Hon har med sig den ÖVERALLTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!! 24/7
Naaw va sööt. Igår på resturangen..
Nala :love: Räv
Hahah jag vet inte vad de gör ??
HAHAH sötnosen....
Hahah ser inte direkt så glad ut... Så sg frissan ut efter den långa båtturen.
Jag och Nala brände på lite papper, plast glas, mer saker... och bla bla bla... you name it :P Hahah det var mysigt!
Nala lekte men en jätte gullig pojke!!
På den dära bordet så skärde de grisen(den var klar alltså!)
Erik och mamma!
:)
Jag!
De ska skära grisen i bitar. Hihi det låter lite konstigt men de skär ju bort skinnet. Och tar köttet :)
Kolla väldigt noga!!
Den högra sidan är sönder. Hmm väldigt konstigt!
..
HAHAH klockren asså! Inte dricka öl.
Ingen såg att vi hällde ut ölet ;) Jag och Nala är bussiga. HIHI
Hon gungade på en hängmatta :)
Och gillade det!
Hon gillade hängmattan
Hahah kolla va liten svansen är. Hahha
Lite chips innan maten.
Alla fick ju tobelrone :)
Man fick ju spruta vatten på lågorna så inte, det blev bränt!
Midsommar stången vi dansade runt vid :)
Nalas midsommar outfit.
Hahha checka in skinkan :DDDDD
Vi lekte lite i lekplatsen. Hahah men vi var inte så länge där. Hon fick spindel nät i håret. Hon blev äcklad typ... Så vi gick därifrån :D
Hahah med MAMMAS solglasögon
............
Hahah bilden ser så roligt ut. Kolla Nala
:P
............................
Spelade lite basket med en basketboll.
Nu var det slut på bilder :)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0