Hahha har varit med Nala, Amanda och Sharon lite :)

Hejhej!
Först så kollade vi på scobby doo sen efter det så åt vi lunch.
Potatis och fisk.... Sen så försökte jag öppna hennes hår men det gick ju JÄTTEBRA.
What a lie. Det gick inte så bra. Nala är väldigt hår öm.
Men aja vi åkte till vällingby vid ett tiden.
Vi åkte  buss. På 179 var Nala grymt jobbig.
Hon ville byta plats hela tiden sen så ville hon ha säkerhets bälte och tvingade mig också att ha det :P
Vi mötte Amanda vid basketpunkten.
Men Nala var rätt blyg. Hon vill inte spela basket. Hon bara stig där och ville inte att jag skulle bära henne dessutom så pratade hon inte :P
Men jag, Amanda och Nala gick till donken istället köpte glass.
Men Nala åt knapp upp sin. Förvånade mig inte faktiskt. Men hon var inte blyg längre och pratade som vanligt :D
Men sen så ville hon leka i ett rum som de har i donken.
Hon frågade mig...
Nala: Sarah ska man ta av sig skorna?
Jag: Eh ja
Amanda: Man behöver inte alls göra det :P

Hahah men hon tog av sig skorna iallafall. Hon hade sneakers på sig det var inte lätt att ta på och inte så lätt att av...
Men sen så gick vi till basketpunkten igen. Nu vågade hon spela lite basket och hon pratade lite med mina kompisar. Vet ni vad Nala kan dribbla. Jag har lärt henne det :D Stolt!!
Sharon var också där. Så jag försökte ta hennes boll och vi lekte lite :D
Efter det så  ville Amanda ha slush, så vi gick och köpte och det vill hon ha (Nala) :D
Juste före vi gick och köpte slush så lekte vi med vatten vid vatten fortänen. Hahah det var kul. Nala blev helt blött tack vare Amanda och Amanda blev blött tack vare Nala och jag :D
Sen så åkte vi hem...
Nu ska jag snart kolla på familjen på väg
Lite bilderfrån dagen :9
Haha
Så snäll jag är som ger Nala mina nycklar och mitt acess :P
Hah Nala pratade med en person!
Kom igen leeeeeeeeeee :)
Sötaste Pandan :D Jag får kalla henne Pandan :P
Säkerhetsbälten
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0