Hahah skön dag!!

Hej !
Vi hade ju temadag idag :)
Hahah så himla roligt det var :P
Det var en tjej från "a non smoking generation" Hon går  runt i olika skolor och informerar och saker.
Haha hon hade pratat med en klass som gick i fyran och efter så   sa hon att en flicka som gick i fyran sa typ till tjejen
-Jag tänker aldrig röka sa flickan, hon gick i fyran
-Ah vad bra(hon tänkte typ oh vad bra då har de lärt sig att det är farligt att röka alltså hon som informerar)
-mina föräldrar säger att jag är nikotin alergiker. Hahah jag började garva.
Haha man ba vill du ha en cigg. Man ba nej jag är nikotin allergisk :D
Och sen så hade hon massa bilder. På reklam som de hade på 50 talet eller nåt sånt.
Sen så var det en dromedar med en ciggaret i munnen. Hon frågade klassen är det fotat. Alla var helt tyst. Hahha den var ju såklart inte det. En dromedar röker ju inte direkt :P Or??
Men det var en skön dag JAOWW :D
Efter skolan så hade vi träning i hässelbyhallen med f95. 2 timmar. Det var inte så jobbigt. Sen imorgon har vi också träning och dagen efter morgon. Alltså torsdag :)


Hejdå



Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0