Toy story och bowling :)

Hejhej!
Idag sa har vi varit pa bio sen sa gick vi och bowlade med nagra av hans kompisar. Det var kul.
WOHOOO jag fick STRIKE och jag vann pa den bannan :P
Hahah men det var inte sa manga personer pa den bannan. Det var en femaring och en kvinna som bara spelade en gang eller liksom till det blev... ah vet inte hur man forklarar.
Toy stort var okej. Den var rolig!!
Men nu maste jag ga!
Imorgon har min pappa match. Men den ar i London. Och jag ska inte folja med.
Sa jag far vara med min farmor och Tia. Pa morgonen ska vi till kyrkan>P




Hejda



Puss<33 :love:


Kommentarer
Tja tja

Hello dear cool you are having fun.

Tia back från US...... now you have someone to keep you company. Hur går med gympa?



Du så Duktig

Kram

2010-07-25 @ 12:02:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0