Ska snart åka...

Hejsan!
Hahah idag morgon så joggade jag :P
Sen så efter jag duschat så packade jag resten av sakerna.
Det gick bra:P
Nu ligger resväksan i bilden.
Så om några timmar är jag i Manchester. Sen så kommer min pappa och hämtar mig och vi åker till till Birmingham..
Jag hatar att flyga. Eller hatar att flyga med sas. Eller naj det är inte flygplanet. Det är mina öron....
Det är typ tryckförändringar eller nånting sånt:P Jag får alltid ont i örona.
Men inte när jag ska flyga till Tanzania.Hmm weird :S
Men nu måste jag gå!
Hejdå. Jag kommer kunna skriva men inte varje dag!
Juste dagens outift-.-

Allt kommer från lindex. Och jag har på mig bruna bältet.





Hejdå



Puss<33 :love:



Kommentarer
Kenneth

Ha det så bra !

Vi kommer att sakna dig i Svedala.

Här kan du kolla vädret:

http://www.klart.se/v%C3%A4der-birmingham.html

2010-07-22 @ 18:33:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0