Shrek 3D

Hejhej!
What`s up? :P Hihi
Men iallafall. Idag morgon så joggade jag. Sen skulle mamma vissa mig salongen där de skulle fläta mitt hår :)
Efter det så ville Nala kolla på shrek på bio
SÅ vi gjorde det. Shrek 3 den är rolig :) Det är typ första gången jag kollar på 3D. Hm kändes lite ovant. Men ah..
Juste vi shoppade lite innan vi gick på bio också..
Köpte en ny keps. EN lilla den är cooool :P HAHAH.
Sen så åkte vi till restaurangen och hämtade några saker. Körde hem.... Och bla bla bla...
Jag skulle vara barnvakt till Nala.. Så vi åkte och köpte godis. Vi hann precis ta bussen. Huh :P
Men hade lite otur när vi skulle åka tillbaks. För att då missade vi den :D
Men vi gick hela vägen hem istället. OM vi väntade för bussen så skulle vi behöva vänta en halvtimme. Och vem gör det? (det brukar jag göra ibland:P)
Här kommer lite bilder.
Heheh Nala hållde i sig ;) Mamma kör väldigt snabbt. Hahah skoja bara!
Me like it :)
Hihi...
Heheh skulle bara se om man kunde se att jag sov.. Men det kunde man tydligen inte göra :D
Det där är godispåsen i luften. Najs va? Slängde upp den i luften och tog kort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0