Har varit på bio med Sofia :)

Hejhej!
Idag har jag varit på bio med Sofia. Vi kollade på the a-team.
Hahah jag tog fel buss när jag skulle hem. Så jag åkte till Sollentuna :P  Hahah den var skit rolig(filmen). Jag rekommenderar den!!
Här är några bilder från Jessicas landställe. Några har hon tagit och några har hon tagit :)
Heheh drivbild!
HAHA vi skulle cykla ner och hoppa studsmatta :)
-.- DRIVBILD!
I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
! XD Jag hoppar högt!
Jag skulle precis hoppa..




Ah nu ska jag göra mig i ordning för att sova :P
Säger vi?! Hahah skoja
Godnatt








Hejdå



Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Vilken tur att du inte skulle på utlandssemester när du åkte fel.

Skulle till London och åkte till Moskva eller nåt sånt.:-))

2010-07-14 @ 05:53:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0