Flätade håret och shoppade också :)

Hejhej!
Idag har jag varit hos frissan och shoppade lite.
Eller mamma köpte kläder till mig. Men jag bytte de. Så jag köpte några kläder och det var kvar pengar så köpte lite till :P Heheh
Så köpte ett linne från gina, ett brunt bälte, klädrulle, en klänning, jeansleggins, och två tröjor :)
Det blev rätt mycket.
Och mamma löpte mig en nytt parfym. Det är emporio armani diamonds. Den luktar goooootttt!
Tack så mycket mamma :P <3
Det gick bra att fläta håret. Jag kan fortfarande ha min keps. Det passar liksom :D
HAHHA. Men aja hår får ni lite bilder iallafall..

Så här var det från början..
Snart klart..
Klart :D
Parfymet :)
Kläningen jag köpte visst var den fin?Jeansleggins jag köpte..
Och den här köpte jag också.
De finns mer käder men tog inte kort på de!
Synd. Men det är linnet, och en träja!
Har packat lite idag också. Jag ska ju åka till min pappa på onsdag...




Hejdå



Puss<33 :love;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0