Fick en nån fisk...

Hej!
Idag åkte jag båt med Kenneth. Vi fiskade rätt mycket men fick bara en fisk :P
Fisken var stor och feeeeeeeeeettttttttt :P Hahah.
Hahah jag hitta ett fiskenät:P Och där låg fisken :D Men jag har ju hittat den egentligen. Jag  fiskade upp ju den :D
Sen var jag hemma än halvtimme innan mamma ringde mig och frågade om jag ville följa med på bion. Jag fick springa som en galning till busstationen. Hahha men jag hann. Vi kollade på killers den var jätterolig :)
Bruno kollade också
Handlar om en oåtkomlig mördare har gett upp sin brottsliga karriär efter att ha gift sig med sin drömkvinna. Hans hustru har ingen kännedom om hans förflutna, tills de upptäcker att någon är ute efter honom, och att deras närmaste vänner och grannar kan vara de hyrda lönnmördarna.
Sen så åkte vi hem.
Jag har inga bilder tyvärr ;(
Den heter braxen. Den är god med mycket ben..
Hejdå
Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0