Det är snart fredag!

Hejhej!
Nora sov ju hos mig inatt :) Det var trevligt. Vi skulle kolla på en skräck film som heter "the new daughter" innan vi fick och la oss.
Men vi var för trötta och gick och la oss.
Men filmen var så tråkigt. Den var läskig den gång. Alltså så att man hoppade till :D
Haha jag nästan rev Nora för att jag blev så rädd(men det var inte menigen) :D
Men aja. Så vi kollade på filmen. Åt lunch.
Sen så tänkte vi göra en dans... Men hann inte komma på den eller vad man säger för att vi skulle åka in till stan och bowla.
Vi bowlade i odenplan. Den är rätt bra. Hahah det var jättekul att bowla!
Men låten vi ska ta heter "my humps"
Hahah jag vann inte på bowlingen. HAHAHAHAH jag kom sist :P Men det lungt!
Dagens outfit!
Eww min ben ser störd ut!??
Linne- Ginna
Linne- Hm
Shorts- Lindex


Jag har rätt så stora fötter :D Mina är de högra och Noras är de vänstra :)
Jag :)





Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0