11 myggbet:P

Hejhej!
Im home now :) Det var JÄTTEKUL!!
Sjukt kul!! :P
På fredag så åkte jag ditt med Jessicas mamma. Hmmm vad gjorde vi när vi var frame..
Juste vi åt jordgubbar med glass :) Sen så cyklade vi ner till bryggan och fiskade. Men vi fick inga fiskar.
Vi hade tång krig istället :D Och jag vann :D
Det där är tång för er som inte visste :P
Efter det så cyklade vi upp och åt middag :P
Sen så gick vi ner till Marias bästa kompis och hoppade studsmatta  och tog massa kort (med Jessicas kamera)
Efter det så gick vi hem och kollade på en film. Kommer inte ihåg vad den heter. Men den var sådär...
På lördag så åt vi frukost. Sen så åkte vi till Norjtälje och shoppade lite :D
Sen på eftermiddag så cyklade vi och badade. Men Jessica badade inte och jag badade nästan :D
Jag köpte en klänning, shorts, ett armband och leggins.
Sen skulle jag och Jessica köpa två priser...
Vi skulle spela spel på kvällen. Så om man vann så vann man ett pris. Vi köpte skrub handskar och en sån där fotsak också och vi köpte tvål också.
Vi spelade alias och en till sak som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Men vi vann ett utav de. Och Maria och Mari vann det andra spelat.
Det var jättekul.
Alias är ett ordförklaringsspel som spelas i tvåmannalag. I Alias-spelet ska man säga en sak med andra ord. Idén är att med hjälp av synonymer eller motsatser och genom att ge vinkar få den egnal spelpartnern, eller laget att gissa sig till så många ord som möjligt innan sanden i timglaset rinner ut. Laget kryssar för en ruta på spelplanen för varje ord det gissar rätt. Det första laget vinner, men det kan hända att andra lag ännu får spelea en utjämnande omgång.
Och den andra kommer inte jag vad den heter...
Så de vann våra priser och jag och Jessica vann en skvaller tidning och ballerina kakor :D
På söndag så åkte vi till standen och badade. Mitt första dop. Lite sent va?!
Det var 18 grader varmt.
Sen så åkte vi hem och packade upp, åt mat och massa saker.
Och när vi var klara så åkte vi hem :)
Bilderna kommer sen!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0