Klockor mode i vår skola. WAOW!!!!!!!!!!! :S

Hejhej!
ROOOOUUUUUUUMMMMMMMMOOOOAAAA!!! Hehe som Sean banan men ahh!
Dagens outfit blir!.................... Hittar inte bilden :(
 Söta Nala med min halsduk. Älskar dig ! <3 <3
Idag onsdag har det inte hänt så mycket. Eller jo att vi måste plugga 22 sidor för FYSIK PROVET-.- Är men helt koko beng beng. Geografiprovet är det bara 8 sidor. Och fysikprovet 22 sidor. 22 22 22. Jag blir så störd att det är så mycket.
Jag krm ju såklart plugga men tror inte att jag får alla rätt. Och det är eleitricitet. Det svåra. Hahah Fail asså!



Hejdå



Puss<33



Kommentarer
Kenneth elektriker

Va roligt att ni får hålla på med el.

Det är ju ganska enkelt.

2010-01-13 @ 21:47:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0