TJO LÄNNNNN!!!!! BREEEE BRURRR <3 <3 Hahah

Hejhej!
Har varit i skolan idag! Slutade tidigt idag. Fett NAJS!!!
Hahah. Gud vad trött jag var när jag vaknade. Hade ingen lust att gå upp -.- Men gjorde det iallafall! Bläää!Hahah om det är skolan så måste man. Man kan inte ringa till lärare och säga "Jag kan inte komma till skolan jag är för trött" Hahah det skulle vara najs om man kunde:D 
Ohhhh här får ni matcherna som jag ska spela på söndag.
 vs
Klockan 10.45 i blackebergshallen
 vs
Klockan 12.46 i brommaplans hallen
 vs
Klockan 18.15 i vällingby hallen lilla.
Jupp där fick ni lite information :D
Creeaaapyyy! Hahah man dör av såna här. De kallas istappar. Hahah vi såg såna i vasalundshallen. Fina
Sötnosar  <3 <3 <3 Hahah Nalas kompis på dagis. Eller ah de....... hahah xD <3
 Jag skulle ta dagens outfit men från ingenstans, kommer hon och ville också vara med i bilden :) Ser  ni min potatis(hål på strumpan)
 Jag vissade henne mitt plåster vid armen där jag tog spruta. Hon blev lite ledsen :) Kan man säga. Hahah för att vara ärligt var det ganska läskigt. För att förra gången gjorde det väldigt ont. Men nu var det inte så farligt kända ingenting. Det kändes bara äckligt när hon sputade in saken:S Hahah
 Håller på att kollar lite.
 Nalas halsband Nala gjorde på dagis. Jätte fint :)

Man ser inte så bra :S
Men jag har en tröja på mig. Den är svart sen så är det en diagnol lilla linje. Det är från Raulf Lauren
Kofta-hm
Jeans-Levis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0