Så skönt att det är fredag!

Hejhej igen!
Det är väldigt skönt att det är fredag. Vi har inte fått så många läxor heller.
Det känns faktiskt inte som fredag känns  som en onsdag eller nånting.
Ikväll skulle jag egentligen gå på bio men min kompis fick inte av sina föräldrar -.-` Synd och sen så ringde jag en annan kompis. Ah vi gjorde inte det.
Vi skulle kolla på farsan i Kista(hon som jag ringde, den andra skulle vi kolla på wolfman men fick inte). Men det vara bara 5 platser kvar :O(hahah det var premiär) och de platser vara bara en och en. Ni fattar inte eller hur??? Det fanns inte två platser brevid varandra. Det fanns 5 platser men de var utspridda. Men ja ni fattar nu!!
 Den här filmen vill jag se ;)
Hmm nu ska jag ner och kolla vad de andra håller på med.




Hejdå



Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0