Romme var bääääääst!

Tjooo!
Det var så himla kul att åkte skidor igår :D
Jag åkte gröna,blå,röda och svarta :) JA! Hahah. Det var najs. Det var mycket snö på backarna.
Men på svarta backen var det inte så mycket snö för att man plogar väldigt mycket. Eller jag gör det :)
Igår så gjorde jag att tvåsits liftaren stannade. Haha.
Jag och Amanda skulle av. Och Amanda skrek skynda skynda och lite saker. Hahah. Men jag kunde inte ta bort ena skidan. Jag sa att den satt fast ;) Så de fick stanna hela saken och låta oss gå av. Hahah så himla pinsamt. Alla bara glodde på oss xD
Imorgon har jag prov och läxa-.-`
Spanska och Kemi. Sen är det SPORTLOV!!! JAAA
Jag tog bara en bild.
Och det funkade inte lägga ut den så..... ah
Nu ska jag plugga så hejsvejs :D




Hejdå



Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Kul att det var bra i Romme.

Det är du värd efter allt basket tränande.

Lite omväxling är bra !

2010-02-26 @ 04:52:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0