My phone <3 Heheh har saknat den faktiskt!

Hejhej!
Idag är det fredag . Jupp. Hmm det känns som måndag :) Vet inte varför men det känns så bara. Imorgon är det match. Yees ska spela med Nälsta. Sen har jag två matcher på söndag ;) Det blir najs! Men jag måste plugga också. Har prov på onsdag. Jag orkar verkligen inte. Men ska borsta tänderda göra mig i ordning och kanske pluggar lite gran :D
Hahah!





Hejdå



Puss<33


Ps. Ni får bilder nån gång. Jag försöker hitta alla min bilder på nåt konstigt sätt :S (Nu tror ni att det är bara gå till menyn och trycka på kamerabilder. Och där finns det bilder. Men jag hade tagit andra bilder från den andra mobilen. Med MITT minenskort ah...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0