HATA SL!!!

Hejhej!
Idag skulle jag ha hemspråk. Den börjar klocakn 8. Min buss från här(vandrastigen) kom 10 min försent.
När jag kom till alvik. Så var alla tunnelbannor inställda -.-
Så vi väntade för ersättningsbussar som inte kom. Jooo men det kom 5 st till hässelby och 2 till stan.
Guud men jag hann inte till hemspåket. Och så kom jag 45 minuter försent på min vanliga lektion. Asså himla OHHHHH!!! man får stå där och frysa som en gris och....... Man blir så arg bara :) Heheh nu har ni fått nog?
Igår så gick jag, Bruno, Nala, Erik och mamma till bio. Vi såg farsan. Asså måste bar säga. VÄRLDENS BÄSTA FILM:D Så himla najs. :D ahah
Dessutom var det första gången för Nala. Hehhe så söt hon var.
Hahah Gunesh och Helena <3 Vi skulle till vällingehus.
 Hahah
 Lite suddigt :)
....
 Fint :D
 MY DARLING :D Hahah den den den är så fin :D Hahahahhahahahaha. Jag vill verkligen ha den.


Men nu måste jag sova så att jag kan ta bussen som går tidigar. Herregud!




Hejdå




Puss<333


Kommentarer
Helena

hahah juste det var fett kul när vi gick upp på berget när jag ramlade hahah :) <333

2010-03-02 @ 12:45:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0