YEEESSS INGEN JÄV** TANDSTÄLLNING PÅ MÅNDAG!!!

Hejhej!
Jag var ju hos tandläkaren idag och jag frågade när jag skulle ta bort tandställningen, hon kollade lite på datan sen så sa hon på måndag :DDDDD
Yees men jag måste gå två gånger. Först för att ta bort tandställningen sen så måste jag hämta skenan.
Guud vad jag längtar kommer ha super vita tänder de slippar ju så ah :D xD
Sen så har jag lämnat in mina skor också. Sulorna var sönder de ska jag hämta efter skolan...
Imorgon så är det skolfotografering :) Måste se fin ut dåh!
Hejdå
Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Va roligt att du slipper tandställningen.

Hoppas vi hör något om mobilen också.

2010-08-26 @ 20:29:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0