Utflykten var till mediateket :P

Hejhej!
Jag skerev ju igår att vi skulle ha en utflykt idag.
Eller en av våra mentorer ba.
Vi ska ha en nyttig utfluky och det är jätte nyttigt och bla bla bla. Jag trodde vi skulle typ gå till humlegården eller nånting, men nä vi skulle till mediateket och få våra inloggning uppgifter och saker...
Efter det så var jag och Klara med varandra, men efter det så åkte vi hem.
Jag är barnvakt till Nala nu eller ah hon sover nu.
Hon somnade i soffan.
Hon ville ha en macka så jag gjorde henne en macka, och hon åt mackan medans hon kollade på tv. Men jag ville inte kolla på tv så jag gick upp och kollade på film.
Och det var väldigt tyst i vardagsrummet så jag var nästan 100% säker på att hon hade somnat. Hahha om det är tyst än mer än 10 minuter så har det hänt nåt xD
Försöker lägga upp bilder men datan-.-
Asså oh det funkar inte-.-
Hejdå
Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0