Tjabba

Hejhej!
Skolan idag. Det var faktiskt kul eller några lektioner iallafall.
Hade idrott först sen så hade vi skolfotografering. Haha på mitt porträtt så såg mina ögon helt utpoppade ut xD
Hahah vi hade hkk oxkså. Det var kul, fick vara med Willilam :) Alla skulle göra fruktsallad det blev gott. Vi ska va i samma grupp till höstlovet typ. Hahah vi ville inte vara med varandra men vi hade bästa teamworken ju xD
Det kommer nog funka. Hahah jag köpte stick saker. Eller såna sär pinnar och garn. Det går bra vet inte vad jag ska sticka men ah har börjat lite allafall...
Guuud min blogg är ju fan tråkigt utan bilder :P
Hejdå
Puss<333
Ps. Anonym om LAZEE OCH CHRIS VAR GRYM ;):
måste bara fråga om du vet vad chris heter i efternamn elle nått hehe, han är gryyym och vill verkligen veta för att typ kunna söka på honom!! tacksam för svar:)
Svar: Han heter egentligen Qhris Magsino (fett coolt nanm eller hur?)
Vsg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0