Summer camp imorgon!! YES!!!

Hejhej!
Joggade idag morgon. Tvättade lite mer av mina kläder.
Mamma och Erik skulle åka och handla. Nala fick inte följa med och ville inte stanna hemma med Adrian.MEN hon ville följa med mig till vällingby:P
Så vi åkte till vällingby.
Jag skulle köpa, myggsprej, dauerbinda och mm..
Nala ville verkligen ha massa saker.
Jag köpte henne tuggummi, barbie tidning och slush. Gud-.- :D
Efter det så åkte vi hem.
Vi åt middag och efter det så kom Bea och Zache hem från Skåne. Har inte sett henne på 5 veckor så det var kul att se henne :)
Så jag sa till henne att jag skulle till summer camp och att vi kunde göra nåt ikväll.
Och det blev att jag, Bea och Zache cyklade till kananbadet och badade.
Vi cyklade hemifrån typ klockan 21.00
Och var hemma 22.25
Hahha Zache putade i mig. Inte kul (jag hade inte vågat hoppa i, trodde det var kallt) men det var skönt.
Så vi badade lite sen så cyklade vi hem.
Nu sitter jag med en handduk på huvudet. Jag har inte torkat mitt hår och det är lite svårt för att jag har flätor :D
Jag köpte Nala de där! Visst är de gulliga? :)
Hahahah drivbild!
Jag pekar inte "F" jag skulle göra peace!
Nala var jättttttttttteeeeeeeeeeeeee sssssssssssppppppppppppprrrrrrrrrrrraaaaaaaaaallllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggg IDAG!!!
Hejdå
Puss<33
Ps. Kommer nog inte blogga i summer camp. De har ingen data och jag orkar inte slösa mina pengar på mobilen. Och dessutom har jag inte så mycket kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0