Längar tills på måndag! Chalalal

Hejsan människro.
Idag har jag pluggat lite stickat lite.
Sen så har jag åkt till frissan. De tvättade och hade såna dära rullar och trimmade. Jag tycker det ser rätt så kort ut men det är rätt så vågigt så!? xD
Jag kollar på bröllopsfotografen men det är nyheter nu!
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Jag vet iallafall att jag kommer jogga på morgonen.
Vi ska ju jogga med laget på måndag 17.30 i grimsta ip men kommer inte hinna, jag ska hämta nattskena 16.30 sen så ska jag hämta skor-.- Det tar ju en timme från stan till hem så det kommer ju ta mer än en timme från stan till grimsta ip. Så jag joggar själv imorgon istället.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0