Home sweeeeeeeeeeeeeeeeeet home!

Hejsan pejsan!
Jag är hemma :DD Kom hem vid elva tror jag. Så jag packade upp allt från min resväska sen så började jag packa till summer camp sa jag är snart klar :P
Måste bara köpa lite saker för imorgon.
Och måste tvätta lite kläder-.-
Här kommer några dagens outfit..
Klänning- Primark
Jacka- Hm
Tights- HM

Kofta- Present
Linne- Gina
TIghts- Hm
Tröja- Hm?

Tights- Hm
Kjol- Primark
Linne- Hm
Bruna saken :P- Present

Linne- Gina
Shorts- Lindex
Tröja- Hm
Coooooolingen
Min pappa ville ha en bild innan vi åkte till kyrkan. (min pappa åkte inte till kyrkan)

Hahah cool brödrostare som tar 4 bröd i taget. Eller nää inte så coolt egentligen :P
Jag fick den dära tröjan.
Och det finns bara två styckna. Den jag har på mig och en har hans coach som sitter på vägen. Och jag fick tröjan. De vann finalen 2005 och han hade den tröjan på :D
Hahah vi kollade på "why did i get married 2" Skön rulle!!
Ett flygplan

Hahah jag har en bild på mig också men måste åka nu!




Hejdå



Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0