YO BROO :D

Hejhej!
Läget BROOS ;)
Hahha Dana är fortfarande kvar. Hon sov över. Vi kollade på en film som heter drag me to hell. Den var faktiskt bra.
Den var lite rolig också. Nu sitter jag vid datan det gör hon också men på den andra datan.
Jupp det snöar-.- DET ÄR JU FAN APRIL INTE DECEMBER:S Man blir galen.
Nu kommer det ta längre tid för sommaren-.- Asså det känns som våren kommer vid maj -.-
Hahah Nala har balsam i håret det är därför det ser lite geggit ut...
 Nala fixar mitt håt. Och jag öpnar typ  en sån där påskägg sak...






Hejdå



Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Aprilväder heter det när det snöar i april.

Helt normalt.

Men snödroppar och krokus blommar hemma hos mig:-)

2010-04-06 @ 00:34:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0